Jeanette kommenterar – 7 June 2011


  • socialmediaclub.org – Professional networks – do we need them or are they starting to become obsolete? | Social Media Club
    7 June 2011 – Flödessamhället — det skriver Anders Sporring om. Inlägget får mig att tänka på sociala medier som paradigmskifte i vårt sätt att kommunicera. Jag tänker också att våra rykten och våra professionella nätverk skapas i interaktion med andra. Att Facebooka, Twittra, närvara på LinkedIn… det är i mötet med andra som vi utvecklas och skapar personliga varumärken. Man hittar sig själv i interaktion med andra.
  • www.dn.seDansk konstnär fick rätt mot Louis Vuitton – DN.SE
    7 June 2011 – Bra utfall. Otroligt dumt och ostrategiskt spel från Louis Vuittons sida. Processen har utan tvekan skapat negativa diskussioner i medierna.
  • www.mahlstein.seLouis Vuitton beter sig som giriga idioter! | Stefan Mahlstein
    7 June 2011 – Intressant reflektion kring Louis Vuittons stämningsansökan. Fanns det någon strategi bakom? Trolien inte, för då hade Louis Vuitton istället stöttat och dragit nytta av situationen för att skapa positiv publicitet.
Kommentera